onsdag 14 januari 2009

Ett tips för att lättare kunna se vardagsljuset!

Jag har nästan alltid med mig min mobil när jag är ute och vandrar. Att mötas av solsken värmer, men att faktiskt kunna se de vackra detaljerna och bevara dem inombords är inte en självklarhet. Jag har därför börjat fota vad jag upplever är vackert och glädjande. Genom att använda mig av mobilkameran kan jag släppa fokus från mina inre sår. Jag klättrar upp i träd, sätter mig i nivå med bänkar och liknande, för att få till en mysig bild. Jag har absolut ingen erfarenhet av genomtänkt fotografering, men intresset har nu vaknat. De plågsamma tankarna, den inre oron, får inte plats. För jag fixar med kamerainställningar. Jag utforskar olika platser. Jag upptäcker att verkligheten är vacker! Testa!













/Josefin

3 kommentarer:

Anonym sa...

det ska jag absolut testa, låter logiskt!
Tack för tipset, kramar

Anonym sa...

Fina bilder! Kram mamma och Hessu

Anonym sa...

Jag slutat aldrig häpnas över din konstnärliga ådra.....