måndag 29 september 2008

Mitt vardagsljus idag!

När jag kommit innanför dörren efter ett väldigt långt studiebesök så trodde jag inte att jag skulle kunna må bättre. Solen skiner och jag är i fred med mig själv. Mamma hade tagit in posten och på vardagsrumsbordet låg ett brev med mitt namn på i silverglitter. Vad mer kan en flicka önska sig? Inuti kuvertet låg textrader som värmde mig innifrån och ut och leendet som jag redan hade på mina läppar växte när jag öppnade det väl igentejpade lilla paketet och fann dessa skönheter textade med dream like you will live forever, live like you will die today.

Ord kan inte tacka Josefin - men du vet att Du betyder mycket!

Har du hittat Ditt vardagsljus idag? Kanske kan du även lysa upp någon annans dag bara genom en blick ett leende eller en kram. Jag fick mitt namn i glitterbokstäver och ett par hemmagjorda örhängen med inspirerande text och glada färger. Ett utav många vardagsljus. Hitta Ditt!


/Pia

Inga kommentarer: