måndag 6 oktober 2008

Alla goda ting är tre

Vardagsljus nummer 1 idag var när min kära vän Michelle tillägnat mig ett eget blogginlägg i hennes blogg och hennes ord & hennes värme fick mig rörd till tårar. Att inse att man betyder någonting, att man betyder så mycket, för en annan människa (som man ömsesidigt älskar tillbaka) är en obeskrivlig känsla. Verkligen!

Vardagsljus nummer 2 idag var när jag fick ett telefonsamtal som jag verkligen väntat och hoppats på. Utan att säga för mycket så gav personen på andra sidan telefonen mig en stor anledning till att le och känna tacksamhet.

Vardagsljus nummer 3 idag liknade vardagsljus nummer 1. Ännu en av mina vänner gav uttryck för hur viktigt jag var för henne. Hon fyllde mig med kärlek med sina ord och min tacksamhet är obeskrivlig. Jag hoppas mina vänner vet att jag älskar dem precis lika mycket som de älskar mig!



/Pia

Inga kommentarer: