torsdag 2 oktober 2008

En kram genom skärmen

En klapp på axeln, en kram när det gör ont. Omtanke från en annan människa när man som mest är i behov av det. Ibland kan ensamheten kännas så oändlig och man kan verkligen känna sig mest ensam i hela världen. Men vet du, även om du sitter hemma i din lägenhet eller var du än må vara, kom ihåg att kärlek inte nödvändigtvis behöver vara fysisk. Har du tänkt på att en kram fylld med omtanke eller stöttande klapp på axeln faktiskt kan ta sig igenom din datorskärm ibland? Personligen har jag inte tänkt så långt men när jag idag lyckats skingra mitt mörker med hjälp av vänner på andra sidan skärmen så kändes det så skönt. Jag kände mig inte ensam även om jag fysiskt sett var det.

Så till alla er som behöver - varma kramar från mig!

/Pia

Inga kommentarer: