torsdag 23 oktober 2008

Du, ni och alla andra

Idag vill jag dela med mig av ett vardagsljus som alla, troligen varje dag, upplever men säkert mer sällan lägger märke till: alla människor vi möter varje dag. Okej, inte alla såklart, men jag upplever att jag väldigt ofta träffar människor jag tycker om, varje dag. Det kan vara gamla vänner, släktingar eller helt nya och främmande människor. Men har ni lagt märke till hur stor roll de har i våra liv? Håll ögon och öron öppna,

se dem du kanske annars tar för givet!

/Pia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sant så sant..


Jag har skrivit ett inlägg om Depression nu,
så är du deprimerad/ har varit så hjälp gärna till
med böcker/film/symtom/tips till psykiatrin!
Om du vet någon som bloggar om depression så får
du också väldigt gärna tipsa!
Glöm inte att skicka citat om du har några på lager!
Kram på dej /pSykos

Stelle sa...

Åh hvor har du ret!
Stor kram!<3