lördag 9 augusti 2008

Livet är nu

Snart får jag besök av en underbar vän. Vad är mysigare än att dela kvällen med ett levande solsken? Hur mycket betyder det inte att någon är intill? Jag märker att ju mer jag vågar, desto fler dörrar öppnar sig. För mig har det varit enklare att tacka nej till möten med människor. Av rädsla för att känna mig fel. Vara fel. Men jag är inte fel! Du är inte fel. Aldrig. Våra handlingar kan vara felaktiga, men vi är bra, precis som vi är! Ett möte med en människa, kan leda till fler möten. Och kanske fler solskensvänner.

Utmana dina rädslor!
Om det inte blir som du önskat,
försök igen!

/Josefin

3 kommentarer:

Anonym sa...

å, jättefin blogg!
kram

Anonym sa...

Jätte fint av er att skapa en blogg som denna! Det behövs verkligen..
Puss å kram /Pellenitus

Anonym sa...

Så bra att ni har en positiv blogg,tror verkligen att det behövs och kommer göra stor nytta.Lycka till.Ni är bäst .
Kram
Marie