fredag 15 augusti 2008

Utmana dig själv

Jag blev för ett tag sedan utmanad att skriva ner 50 bra saker med mig själv. Att det inte skulle bli lätt visste jag men jag är inte den som ger upp i första taget så till slut blev det ändå en lista med hela 50 bra saker med mig. Nu utmanar jag Dig att göra detsamma!

Kommer du inte på 50 saker så börja med 10, utöka senare till 20 osv. Det spelar ingen roll hur lång tid det tar men gör ett försök.
(En av punkterna på listan kan ju bli "jag klarade av att skriva den här listan").

Viktigt är också att utmaning ska kännas rolig och meningsfull. Det ska inte på något vis kännas påtvingat.
Jag hoppas att du vågar testa - jag är glad att jag gjorde det!

Hejja!

/Pia

3 kommentarer:

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Ja att komma på 50 saker är nog inte så lätt men jag tror jag skall testa.

Anonym sa...

det tycker jag att du ska göra :) lycka till!

Anonym sa...

hahahah jag kommer inte på en endaaa :P

Nu har vi gjort om designen på sidan, gå in å kolla :)
Jag tänkte gå igenom lite diagnoser åså.. så om du har någon diagnos får du gärna skriva dina upplevelser av symtomen på psykiatrin@hotmail.com
Kramar!